Suport
Întrebări frecvente
1Petele încăpățânate trebuie tratate în prealabil?
Vă recomandăm să tratați petele așa cum ați făcut întotdeauna. Folosind EcoFrog, petele încăpățânate trebuie tratate în același mod ca înainte. Pentru rufele murdare, ca de obicei, utilizarea EcoFrog vă va permite fie să folosiți mai puțin detergent, fie să nu îl utilizați deloc.
2Funcționează EcoFrog cu toate tipurile de ape?
EcoFrog funcționează cu toate calitățile apei menajere, dar cu cât este mai bună calitatea apei, cu atât sunt mai bune rezultatele. Dacă utilizați apă dură, vă recomandăm să utilizați un dedurizator de apă dură și / sau prefiltru pentru clor. Nu poate fi utilizat cu apă sărată.
3Va funcționa EcoFrog cu șaibe comerciale sau industriale?
EcoFrog este proiectat și recomandat pentru uz casnic, deși este aplicabil în afaceri, magazine sau contexte industriale în funcția sa de dezinfectant natural în curățarea suprafețelor și curățarea în mașinile de spălat până la 10 kg. Avem modelul pentru uz comercial sau industrial.
4EcoFrog este utilizat numai cu mașini de spălat?
Cu mașini de spălat și mașini de spălat vase. Apa tratată de EcoFrog este utilizată numai pentru curățare și dezinfectare, cum ar fi spălarea hainelor, spălarea alimentelor și animalelor de companie, podele și suprafețe, ferestre și sticlă, băi etc.
5Poate fi instalat EcoFrog fără a fi agățat de perete?
Ca o instalare ideală a EcoFrog, se recomandă agățarea pe perete în poziția naturală a mașinii.
6La ce temperatură a apei este recomandat EcoFrog pentru funcționare?
EcoFrog este proiectat să funcționeze cu apă rece, până la 35 ° C. Cu toate acestea, avem alte mașini care funcționează cu temperaturi peste 35 ° C.
7Când se folosește EcoFrog în modul H (înalt) sau în modul L (scăzut)?
Modul H furnizează o cantitate de ozon în apă de 1,2 mg / litru, în timp ce modul L oferă o cantitate mai mică de 0,5 mg / litru.
Pentru haine albe și haine cu pete încăpățânate, se recomandă funcționarea în modul H (Înalt), în timp ce pentru spălarea în mod obișnuit, haine mai delicate (lenjerie, mătase ...) sau haine ușor de frecat și spălat, Se recomandă modul L (scăzut). În plus, modul L (scăzut) este recomandat atunci când țesăturile sunt vopsite cu coloranți organici sau naturali.
8Ce alertă are mașina pentru fiecare defecțiune?
Pentru alerte și defecte, vă rugăm să consultați secțiunea DEPANARE a Manualului dvs. de utilizare. Dacă după consultarea manualului alerta sau defecțiunea nu este identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
9Ce se întâmplă când ledul albastru de pe ecran se aprinde, odată ce aparatul nu mai funcționează?
Când EcoFrog nu mai funcționează și se detectează umiditatea în interior, este activat uscătorul de particule, care va funcționa timp de 4 ore, evident, deoarece emite un zgomot ușor. Nu este recomandat ca în această perioadă de timp EcoFrog să fie pornit din nou, deși dacă este necesar să îl porniți, nu se va întâmpla nimic cu EcoFrog.
10Care este durata de viață estimată a generatorului de ozon?
Se estimează că generatorul de ozon EcoFrog are o durată de viață de aproximativ 2.500 de ore. Prin urmare, se estimează că, în jurul acestui nivel de utilizare, proprietățile generatorului de ozon își vor pierde treptat eficacitatea.
11Cât timp se estimează că apa de ozon generată de EcoFrog își păstrează proprietățile dezinfectante?
Proprietățile dezinfectante ale apei generate de EcoFrog sunt estimate să dureze până la 45 de minute.
12EcoFrog necesită întreținere?
Nu. Ecofrog nu necesită nicio întreținere.
Apa din EcoFrog nu este destinată pentru băut!!!
Rezolvarea problemelor
1Echipamentull nu pornește
Există o problemă cu sursa de alimentare sau cu furtunul. Asigurați-vă că aţi verificaț cablurile pentru o conexiune sigură și asigurați-vă că furtunul este conectat corect la priza „INLET” sau „OUTLET” și că robinetul de apă rece este pornit. Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
2Lumină roșie intermitentă
Semnal O3 - Modulul de oxidare a eșuat. Deconectaţi echipamentul și reporniți-l în 3 minute; dacă la repornirea luminii este albastră înseamnă că echipamentul funcționează bine; Dacă apare o lumină roșie intermitentă, contactați distribuitorul pentru înlocuire. Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
3Nu există miros de ozon pe haine
1. Asigurați-vă că alegeți nivelul corect de ozon.
2. Verificați dacă există obstrucție între EcoFrog și disc (filtru de intrare în mașina de spălat). Asigurați-vă că presiunea furtunului la supapa de alimentare este de minimum 2,75 bari. Dacă acest lucru nu rezolvă problema, rezolvați-o, apoi întoarceți-vă schimbând furtunul la EcoFrog, plasându-l și punând apă rece în furtunul din interiorul cupei pentru a scurge tubul Venturis. Acum puneți furtunul în poziția corectă.
Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
4Articolele spălate au fost decolorate
Setarea nivelului de ozon este incorectă.
1) Asigurați-vă că aveți nivelul corect de ozon pentru diferite spălări de rufe.
2) Pentru unele spălări cu încărcare superioară, atunci când utilizați EcoFrog, asigurați-vă că nicio îmbrăcăminte neagră sau neagră nu este în contact direct cu gura de apă. Se recomandă așezarea hainelor albe direct sub orificiul de evacuare a apei, astfel încât să absoarbă concentrația inițială ridicată de oxidare.
Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
5Există spumă în găleată după primele utilizări.
Reziduurile sau reziduurile de detergent sunt curățate.
Reziduurile de detergent de pe haine sunt îndepărtate. Poate dura mai multe spălări în funcție de cantitatea de reziduu rămasă pe țesături.
Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.
6Hainele au pete de culoare de rugină
Apă de calitate foarte scăzută, precum și conducte corodate sau cu un nivel ridicat de fier etc. În acest caz, spălați din nou hainele cu apă curată sau încercați să adăugați o cantitate mică de înălbitor în spălare. Înălbitorul va ajuta la strălucire, dar va fi dizolvat de apa oxidată la sfârșitul ciclului de spălare.
Dacă problema este detectată și, după consultarea manualului, alerta sau defecțiunea nu este corect identificată, vă rugăm să contactați distribuitorul.